2014年9月13日星期六

Nike free run Wochenende und Arbeit Schuhe

Op ik werd geadverteerd deze anekdote het aangekomen als absoluut geen schok. Ik zou verspillen jaar worstelen met een heleboel running-gerelateerde verwondingen, telkens verkopen omhoog aan dure schoenen, die lijken te maken absoluut geen verschil. Ik zou tellen van de hoeveelheid die ik doorgegeven op winkels en ook sport-blessure klinieken - uiteindelijk voorkomen met tips over mijn psychiater tot het afgeven en 'één fiets kopen' gaf.En ook ik was niet op mijn eigen. Elk jaar, overal van 65 tot 80 procent van de kandidaten kunnen lijden een goede schade. Ongeacht dat u waren, maakt niet uit hoe veel je uitgevoerd, dienen uw kansen Nike Flyknit op het krijgen van geschaad als hetzelfde. Of u nu man of vrouw, zo spoedig mogelijk of modderige, pudgy en strak als een renpaard, uw eigen voeten zijn nog steeds in een gevaarlijke zone bevindt.Maar de reden waarom? Hoe komt Roger Bannister opgeladen via zijn Oxford lab elke dag, pond heeft gehad op een harde sintel weg in pure lederen pantoffels, krijgen niet alleen snel, maar nooit ervaren pijn, en instellen van één record voorafgaand aan voedsel?

De belangrijkste evolutie op welk model tijdens de Elite 5 is zowel de invoering van de levendige Flywire. Vrijwel gelijk computer zij behandelen in de nieuwe Nike volledig vrije 5.0. Het volbrengt maken deze voet een super comfortabele pasvorm rond de halverwege voet wanneer u zowel de veters hebt gekoppeld. Het was weer iets wat ik liefde onder een startende voet (een toss kant tot en met mijn persoonlijke jaar van het dragen weg pieken!) maar can'ts passen om het even wie.Zowel de teen box biedt voldoende diepte en ook breedte om de meeste kandidaten baseert. Echter, momenteel is er niet een zware bedrag van niveau online halverwege voet, dus zodra u een grote boog zoals Brian waarin veel niveau, vervolgens die niet uw eigen schoen mag zijn.Nike heef http://www.flyknitflexfreenl.com t gemaakt de Enlightened 6 op een 10mm gooien of drop op hiel tot teen. Hier is bang onder mijn raken gebied ten aanzien van een voet te kunnen gebruiken met betrekking tot lange runs, op een dagelijkse basis joggen en ook sneller werk. Ik heb en gebruikte het met betrekking tot een aantal periode sessies op een moeilijker vloer en ze bleef heel flexibel, maar nooit als een haasten voet.

In onze coaching werk Brian en ik voortdurend reenforce de houden het eenvoudig devies. Of het nu techniek beoordeling, krachttraining, trainingsschema's bouwen of aanbevelen schoenen, is verwijdert alle elementen die over de zaak ingewikkelder een must te krijgen verbetering. Om te citeren een bekende slogan voor een suikerhoudende ontbijtgranen dat niemand ooit moeten eten "de eenvoudige dingen in het leven zijn vaak de beste". Dit zeker ringen voor de Nike Air Pegasus 29. Als u zou graag een beetje meer informatie over de Pegasus waar u kunt kijken Mark en ik een praatje over het in de video hieronder.De Nike Lunar Racer 3 is een interessante schoen die de potentie heeft om een veelzijdige optie voor langere weg wedstrijden zoals 10 km, halve marathons en marathons. In tegenstelling tot andere marathon race schoenen zullen ze waarschijnlij Nike Free Run Heren k een breed scala van vermogen en tempo niveaus aanpassen.De reden voor die lijn van denken is dat de Lunar Racer is aanzienlijk meer flexibel en gepolsterde dan andere marathon racers zoals de Adidas Adios 2 C die ik over het algemeen zou aanbevelen voor mensen op zoek om uit te voeren onder of in de buurt van drie uur op de marathon.

Zowel de reden die beide gratis uitvoeren maakt sommige verslag om barefoot zoals beginnen eigenlijk vooral vanwege zowel de flexibiliteit van de één en onvoldoende stijfheid is te kunnen. Wat betekent uw bases te werken moeilijk dan onder continue schoenen als momenteel er is absoluut geen lui plantaflexion (voet verstijving) toestaan indien rond de voet.Toen ik beginnen bleef minimalist runnen van het in de Adidas Adizero Adios & Ace (oude soort) met jonge beet van Nike Lunar stuurprogramma gegooid in voor eeuwig maatregel. Even later voegde ik beide de Nike volledig gratis 5.0 in het combineren.Dus door de periode kwam de volledig vrije uitvoeren langs dat ik bleef goed verankerd in geheel gratis 5.0, gratis 3.0 en Conventie racing schoeisel. Ik koop een paar volbracht, maar vond ik in eerste instantie deze mensen verbeteren voor het leven in plaats van met betrekking tot he Nike Free Run Dames 3 Hot Punch t actief aanzienlijk heb ik bleef dragen deze mensen rond voor over het laatste jaar en aanzienlijk - meer op dit later in een test.Meer op dit moment de volledig gratis uitvoeren 2 aangekomen en ook ik wilde verhogen tot mijn persoonlijke lopende repertoire, dit bleef een beetje Verbeter vergrendeld bepaald dat de definitieve versie, leren zowel de voorvoet gebied andere testing. Ik moest woulded als maken deze voet die een continue man op mijn persoonlijke lange en eenvoudig wordt uitgevoerd. Iets andere ondersteuning en hebben goede boerderij echt viel en zowel de voet versterking middelen. Maar het heeft niet zo blijken welke manier.

没有评论:

发表评论